08 Aralık, 2006

İsteyene Verilir

Şehvar'ı seviyorum. Severek ve inanarak yaptığım bu işi aşağı yukarı altı senedir yapıyorum. Fikir olarak ilk aklıma geldiğinde ne kadar inandıysam ve heyecanlandıysam bu günde aynı şeyi hissediyorum. O günden bu güne çok şey değişti. O zaman kendime ait bilgisayarım ve yazıcım yoktu. Bu ihtiyacımı sağolsun Melike elinden geldiğince gideriyordu, bu konuda hakkını ödeyemem. Yine onun vesilesi ile artık bilgisayarım ve yazıcım var. Artık daha rahatım tabi ki.

Nereden nereye, istiyordum ama bu kadar çabuk olacağını tahmin etmiyordum. Rabbime hamd olsun ki oldu."İsteyene verilir" derler. Gayertli olmak, çalışmak, inanmak ve istemek önemli galiba. Elbette ki Rabbimizin bizler için yazdığı değişmez kaderin dışında. Şimdi 'çalışıyorum, istiyorum ama olmuyor işte' demeyin. Yapılması gereken, bizim üzerimize düşeni yapıp tevekkül etmemiz. Gayret bizden Tevfik Allah'tandır. Çünkü doğru ile yanlışı en iyi bilen Alim olan Rabbimizdir. İşler O'na bırakıldığında sonuç ne olursa olsun bizim için en güzelidir. Her ne kadar bize öyle gelmesede...

Bu gün bir şeyler yazmak istemişti canım ama ne yazacağımı bilmiyordum. Benim güzel dergimin (bana göre tabii) goolge'da birinci sırada çıktığını görünce çok şaşırdım, sevindim ve birden ilham geldi, bişeyler saçmaladım işte. Doğru yanlış kusura bakmayın artık. Ben güzel cümleler kurabilen biri değilim. Böyle bir iddam da asla yok ama yazdım işte... Baki Selam

Delikız

Hiç yorum yok: